En glimt av hittekattsarbete

En glimt av hittekattsarbete
Vill du hjälpa en hemlös kisse? Klicka på bilden för att läsa mer

tisdag 23 februari 2010

Skapa för hemlösa katter vill jag...







Jag, dvs matten, är med och tävlar om 2 st inträdesbiljetter till Stockholm City Scrap den 27-28:e mars.



http://handarbetascrap.blogspot.com/2010/02/vinn-biljetter.html



Klart jag vill vinna....så jag kan skapa fler fina kort och annat som kan säljas till förmån hemlösa katter och de som arbetar med dem



Litet axplock alla-hjärtanskort som såldes till förmån för arbete med hemlösa kissar








Ha en skön snöyredag/ CopyCatC


1 kommentar:

Anonym sa...

Braaaaaa Bruden! Länkar snart till dig på bloggen! Skitsnygga kort som vanligt! kjaaaam.....

Välkommen till Spacecats2008

Välkommen till bloggen, mest om oss katter och en del hittekattsarbete.

http://youtube.com/watch?v=CMzW3LIkNLA

Om mig

Stockholm, Sweden
Kort och gott så ägnar jag en stor del av dagen åt att jobba, även om jag gärna hade varit ekonomiskt oberoende och fått göra precis vad jag vill och kunnat ägna mig än mer åt att hjälpa hemlösa katter. Nu får jag drömma om det och spela nån gång då och då på lotto. Jag ägnar ändock en hel del av min tid till volontärarbete, i form av att hjälpa hemlösa katter för ett av nord Europas största katthem, Stockholms Katthem, www.katthemmet.nu Har 3 egna katter som har förgyllt min vardag oerhört mycket, undrar varför jag väntade så länge med att skaffa katt? Mitt engagemang har vuxit genom åren och är fortfarande lika tillfredsställande att göra. Annars försöker jag även göra träning till en liten del av mitt liv....går faktiskt okej. Våren och sommaren är jag gärna så ofta jag kan i min sommarstuga och röjer runt både inomhus och utomhus, finns så mycket att göra och så lite fritid *L*. Finns alltid fler projekt på gång där, min avkoppling i vardagen, min lilla enkla oas för återhämtning och kontemplering. En tillflyktsort utan måsten.